søndag den 4. juni 2017

Fotokonkurrence - 11 finalister



Så er det en uge siden vi havde besøg af Fotograf Maiken Kestner på vores stand på Mit Hjem er Mit Slot i Frederiksberg Have. 
Vi havde i tidsrummet 15.00-16.30, besøg af 11 skønne og smukke kvinder, som Maiken havde æren af at fotografere, med en af Phistermedisters sommerhatte 2017 “Mary” modellen.
Nu håber jeg at du vil hjælpe Fotograf Maiken Kestner og mig, med at finde vinderen af årets sommerhat 2017

3 af de smukke modeller kan vinde 1 af disse skønne præmier:

1. præmien 1 stk. professionelt photoshoot sammen med din veninde, mor, datter eller søster + en flot Phistermedister sommerhat
2. præmien 1 stk. gavekort til Fotograf Maiken Kestner, en smuk Phistermedister sommerhat og 2 VIP billetter til næste års udstilling
3. præmien 1 stk. smuk Phistermedister sommerhat

Så der er meget på spil, hjælp din favorit ved at skrive hendes navn i kommentarfeltet på vores facebook side
Afstemningen slutter fredag den 16. juni 2017 kl. 12.00
og vinderen får direkte besked og offentligeres samme aften/dag kl. 17.30
Du kan både stemme vores Facebook side og på Maiken Kestner Foto facebookside. Stemmer du både på Fotograf Maiken Kestner's og på min side, får din favorit 2 stemmer, da vi lægger stemmerne sammen på de 2 sider. 
Sæt i gang

PS. stod det til mig, var vandt de alle :-) Hilsen Fru Phistermedister

Ingen kommentarer:

Send en kommentar